söndag 13 september 2009

Lilla älskade vän

Jag kan inte sluta tänka på att det här är så overkligt. Det är så overkligt att jag känner sparkar/boxar i min MAGE. Och att det är DU min ängel som gör detta.

Tänk att DU Dhalia snart inte kommer vara i min mage längre. Utan DU ska komma ut till oss. Och förgylla vårt liv med ditt skrik, ditt skratt och din personlighet. Det finns inte ord för hur mycket jag längtar. Jag tänker på det heela tiden. Jag räknar dagarna hela tiden. Flera gånger om dagen. Jag blir lika besviken varje gång när det på morgonen står 84 dagar och sen på eftermiddagen står det 84 dagar fortfarande..

Jag och pappa pratade iförrgår om hur du kommer se ut. Vi är så nyfikna om du kommer likna pappa eller mamma. Eller kanske båda två. Jag tror du kommer få pappas goa mun. Och jag hoppas att du får ärva hans vackra ögon.

Lilla lilla Dhalia. Idag är det 82 dagar kvar. Om två dagar har jag vart gravid i 200 dagar. Tänk om man skulle vakna upp och inse att man bara var i v.5. Och inte i v.29. Panik!
Jag tycker ändå att tiden går extremt snabbt och om 2½ månad finns du här.

Hos oss. Du är så efterlängtad.

/Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar