måndag 15 juni 2009

Sena nätter

Det där med att "Nu ska vi gå och sova. Ska upp tidigt imorn", gäller ju bara för min bättre hälft.

Jag har någon form av resfeber antar jag och sitter och lyssnar igenom och sorterar musik i Itunes.

Jag har även läst lite om lilla du!
Du väger för tillfället lika mycket som ett skråvmål på en Sibylla. Ca 100 gram.

Är du 100 gram brottningsmästare eller 100 gram mattegeni?
Kanske är du 100 gram retoriker, eller 100 gram dansbandssångare/sångerska?

100 gram filosof eller 100 gram discodansare, vaktmästare eller SL konduktör?
100 gram lättare, eller 100 gram tyngre?

100 gram mer trotsig, 100 gram mer blyg?


Vad du än har för dig så är du idag ca 16 cm stor och väger 100 gram i mamma Helenes mage.
I Helenes mage känns det nog som att hon ätit en 100 grammare väldigt fort i en Sibylla kiosk!

Jag tror till och med att du sparkas lite där inne!
Rastlös lite skitunge. Sådan far sådan knodd...

Väntar på dig här ute!

/Pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar