fredag 26 juni 2009

Hej älskling

Jag tror att du hälsade på mig igår kväll. Mamma kände en hejdundras smäll från magen. Det var mysigt. Jag vill känna mer! Sparka gärna lite så pappa känner också, annars kommer han bli ledsen.

Imorgon ska vi åka och hälsa på pappas släkt i Karlstad. Förra helgen var det min släkt och denna helgens hans. Det ska bli mysigt. Jag har dock åkt på världens jobbigaste allergi. Det värsta är att att jag inte får ta några allergitabletter, det kan skada dig.

Igår gick mammas nästan största idol bort. Michael Jackson. Han är jag uppväxt med och ägde nästa alla skivor som han har gjort och hade hela väggarna tapetserade i sovrummet. Må han vila i fred.

Nu ska jag vila innan pappa kommer. Då ska vi städa. Usch vad tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar