tisdag 14 april 2009

Prosit!

Är förkyld igen! Herrejösses. Jag ska snart till jobbet så SÅ dåligt mår jag inte.

Nu har de där kräksymptomen börjat visa sig. Har spytt ett par gånger nu. Det är otroligt äckligt! Det är nog det äckligaste jag vet. Som tur är så är det inga större mängder.

Mår väl helt okey, känns inte som att jag mår lika illa som förra veckan men igår vart det ett helvete igen. Somnade i soffan och önskade att jag aldrig skulle vakna och känna hunger, men jag vaknade såklart jag var ju KISSNÖDIG. Ja, jag som typ aldrig går på toa får helt plötsligt gå minst en gång i timmen och vaknar iaf en gng per natt. Det är mystiskt :)

Nästa vecka på onsdag ska jag till gyn och jag hoppas hoppas hoppas att hon ser ett litet hjärta bulta där inne i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar