onsdag 22 april 2009

Första bilden!

Whoa! Idag har jag vart på Nacka sjukhus på återbesök.

Där sitter doktorn och förklarar att ryggraden syns och att den svarta pricken som rör sig så fort är hjärtat. Det var världens sjukaste känsla att se det där lilla hjärtat banka! Det går inte beskriva den känslan.

Han sa att allt ser kanon ut och att jag är i v.8 precis som jag trott. Hade ju inte exakt datumet i huvudet när jag fick min sista mens.

Gud vad jag LÄNGTAR nuuuuu!!! Längtar efter den där lilla cashewnöten! (Ja, det såg ut så)

En cashewnöt med ett hjärta. DET NI!

2 kommentarer:

  1. Tänk att den lilla cashewnöten ligger där och växer till sig! Helt fantastiskt! Vad roligt att få se ultraljudsbilden, blir så verkligt då. Önskar er all lycka! Massa kramar från (moster) Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack Jenny!

    Ja det känns så sjukt overkligt allt just nu.
    Man bara längtar och längtar efter att tiden fram till födseln ska gå så fort som möjligt nu

    SvaraRadera