fredag 22 maj 2009

SEA band

Idag har jag vart hos doktorn IGEN. Nästa gång får jag mitt högkostnadskort. Då slipper jag betala alla dessa läkaravgifter.

Har mått jätte illa sista tre dagarna och igår var den värsta dagen någonsin. Gick hem vid tre tiden och trodde inte jag skulle kunna ta mig hem. Men det gick!

Blev sjukskriven tom söndag och fått tips på ett par bra tabletter som man kan äta. Skulle höra av mig i veckan om de inte hjälpte så skulle hon skriva ut tyngre mediciner till mig.

Jag trodde att illamåendet skulle försvinna i v.12, men istället har det bara blivit värre. Vi får hålla tummarna på att det försvinner nästa vecka! Att brösten värker kan man stå ut med, man har ju trots allt BH på sig ;) Men illamåendet kan man inte koppla bort på något sätt..


Har fått låna "SEA-band" av Anna och jag tycker det hjälper då och då. Jag inbillar mig att de hjälper iaf.. jag brukar ta på mig dom på kvällen när det är som värst och inatt sov jag med dom.


Ikväll ska vi hem till Robert och Anna och hjälpa till att göra lasagne tills imorn. Ska ha "personalfest" hos Robert. Och så ska vi bli bjudna på Tacos! Jag läängtar.


Nu är det bara 197 dagar kvar tills du kommer, vår lilla ängel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar